Katin Kivikatit

  • Etusi­vu
  • Kivi­gal­le­ria
  • Veis­tos­gal­le­ria
  • Näköis­työt
  • Ins­pi­raa­tion iskies­sä
  • Verk­ko­kaup­pa
  • Tie­toa minus­ta

Tilaus- ja toi­mi­tuseh­dot sekä mak­su­ta­vat ja ‑ehdot

Huo­mioit­han jo tilaus­ta teh­des­sä­si, että kyse on käsin val­mis­te­tuis­ta, yksi­löl­li­sis­tä tuot­teis­ta.

Toi­mi­tusai­ka

Toi­mi­tusai­kaan vai­kut­taa toi­mi­tus­ta­pa, vas­taa­not­ta­jan osoi­te sekä tuo­te. Näköis­töi­den toi­mi­tusai­ka sovi­taan tapaus­koh­tai­ses­ti. Käsit­te­lem­me verk­ko­kau­pan tilauk­set yleen­sä 1–3 päi­vän aika­na tilauk­ses­ta. Pos­tin paket­ti­pal­ve­luun toi­mi­te­tut pake­tit ehti­vät taval­li­ses­ti nel­jän päi­vän sisäl­lä nou­to­pis­tee­seen, mut­ta ruuh­kai­se­na aika­na voi men­nä pidem­pään. Jos luvat­tuun tai sovit­tuun aika­tau­luun tulee muu­tok­sia, ilmoi­tam­me sii­tä asiak­kaal­le.

Toi­mi­tam­me tuot­tei­ta vain Man­ner-Suo­meen.

Toi­mi­tus­ta­vat ja ‑hin­nat

Toi­mi­tus­ta­vat

Tuot­teet toi­mi­te­taan Pos­tin paket­ti­pal­ve­lun kaut­ta ilmoi­tet­tuun tai sovit­tuun nou­to­pis­tee­seen. Voit myös sopia nou­don Oulai­sis­ta, jol­loin nou­to­paik­ka ja ‑aika sovi­taan erik­seen.

Pos­tin paket­ti­pal­ve­lus­ta tulee toi­mi­tus­vah­vis­tus ja seu­ran­ta­tun­nus Pos­til­ta sen jäl­keen, kun tuo­te on luo­vu­tet­tu Pos­til­le. Katin kivi­ka­tit ei vas­taa tilan­tees­ta, jos­sa Pos­ti kul­jet­taa lähe­tyk­sen muu­al­le kuin ilmoi­tet­tuun nou­to­pis­tee­seen tai ‑osoit­tee­seen.

Toi­mi­tus­ku­lut

Toi­mi­tus­ku­lut sisäl­ty­vät tuot­teen hin­taan.

Palau­tusoi­keus, kau­pan peruut­ta­mi­nen ja rekla­maa­tiot

Tar­kis­ta tuo­te heti sen saa­tua­si. Mikä­li tuo­te on vir­heel­li­nen tai vioit­tu­nut toi­mi­tuk­ses­sa, ota vii­py­mät­tä yhteys katinkivikatit@gmail.com ‑osoit­tee­seen.

Käyt­tä­mät­tö­mil­lä, alku­pe­räi­ses­sä kun­nos­sa ole­vil­la verk­ko­kau­pan tuot­teil­la on 14 vuo­ro­kau­den palau­tusoi­keus. Palau­tet­ta­van tuot­teen toi­mi­tus­ta­vas­ta on sovit­ta­va etu­kä­teen.

Hyväk­sy­täm­me tilaus­tuot­teet tilaa­jal­la ennen toi­mit­ta­mis­ta eikä niil­lä ole palau­tusoi­keut­ta.

Tuot­teen tilaa­ja mak­saa palau­tet­ta­van tuot­teen pos­ti­mak­sun. Mak­su­pa­lau­tuk­set teh­dään tilauk­ses­sa käy­te­tyl­le mak­su­ta­val­la. Huo­maa, että rahan siir­ros­sa voi kulua muu­ta­ma pank­ki­päi­vä.

Toi­mi­te­tun tuot­teen nou­ta­mat­ta jät­tä­mi­nen nou­to­pis­teel­tä ei ole hyväk­syt­tä­vä palau­tus tai tilauk­sen peruu­tus. Palau­tu­neis­ta tuot­teis­ta veloi­tam­me toi­mi­tus- ja käsit­te­ly­mak­sua 15 pro­sent­tia tuot­teen hin­nas­ta.

Jos haluat rekla­moi­da tuot­tees­ta, lähe­tä säh­kö­pos­tia katinkivikatit@gmail.com ‑osoit­tee­seen.

Rekla­maa­tio­ta­pauk­sis­sa koe­tam­me ensi­si­jai­ses­ti kor­ja­ta vir­heen. Jos sopi­muk­seen ei pääs­tä, on meil­lä oikeus pur­kaa kaup­pa ja asia­kas on vel­vol­li­nen palaut­ta­maan tuot­teen.

Pidä­täm­me oikeu­den peruut­taa tilaus

Pidä­täm­me oikeu­den peruut­taa teke­mä­si tilauk­sen, jos

  • olem­me esty­nei­tä sen toi­mit­ta­mi­seen meis­tä riip­pu­mat­to­mis­ta syis­tä. Näi­tä mah­dol­li­sia syi­tä voi­vat olla esi­mer­kik­si lakot, pan­de­miat, sodat, luon­non­mul­lis­tuk­set.
  • teke­mäs­sä­si tilauk­ses­sa on tuot­tei­ta, joi­den hin­noit­te­lus­sa tai tuo­te­tie­dois­sa on sat­tu­nut inhi­mil­li­nen tai muu sel­keä vir­he.
  • tuo­tet­ta ei ole enää saa­ta­vil­la.

Näis­sä har­vi­nai­sis­sa ikä­vis­sä tapauk­sis­sa, jois­sa jou­dum­me yllät­tä­vän esteen vuok­si peru­maan tilauk­sen, hyvi­täm­me kaup­pa­sum­man koko­nai­suu­des­saan. Lisäk­si pyrim­me tar­joa­maan lähel­le vas­taa­vaa tuot­tet­ta.

Mak­su­ta­vat ja ‑ehdot

Verk­ko­kau­pan ostok­set ja toi­mi­tus­ku­lut mak­se­taan tilauk­sen yhtey­des­sä vali­tul­la mak­su­ta­val­la. Verk­ko­kau­pas­sa mak­sa­mi­seen käy­vät kaik­ki ylei­sim­mät mak­su­ta­vat. Mak­su­pal­ve­lui­den välit­tä­jä­nä toi­mii Vis­ma Pay.

Mak­sun väli­tys

Verk­ko­kau­pan mak­su­vä­lit­tä­jä­nä toi­mii Vis­ma Pay (Vis­ma Pay­ments Oy, y‑tunnus 2486559–4), joka on rekis­te­röi­ty Finans­si­val­von­nan yllä­pi­tä­mään mak­su­lai­tos­re­kis­te­riin. Mak­sa­mi­seen siir­ry­tään Vis­ma Payn verk­ko­pal­ve­lun kaut­ta ja tiliot­teel­la ja las­kul­la mak­sun saa­ja­na näkyy Vis­ma Pay tai Vis­ma Pay­ments Oy. Vis­ma Pay välit­tää mak­sut verk­ko­kaup­pi­aal­le. Mak­sa­mi­nen on tur­val­lis­ta, sil­lä kaik­ki mak­su­ta­pah­tu­maa kos­ke­vat tie­dot väli­te­tään salat­tua yhteyt­tä käyt­täen niin, ettei kukaan ulko­puo­li­nen taho näe mak­su­ta­pah­tu­man tie­to­ja.

Kaup­pa syn­tyy verk­ko­kau­pan asiak­kaan ja verk­ko­kau­pan välil­le. Verk­ko­kau­pan vas­tuul­la ovat kaik­ki kaup­paan liit­ty­vät vel­voit­teet.

Lue lisää Vis­ma Pays­ta: https://www.visma.fi/vismapay/

Mak­su­ta­vat

Vis­ma Pay ‑pal­ve­lun kaut­ta voit mak­saa mak­su­kor­til­la (credit/debit). Käy­tet­tä­vis­sä ovat seu­raa­vat mak­su­ta­vat: Visa‑, Visa Debit‑, Visa Electron‑, Edenred‑, Mas­terCard- ja Debit Mas­terCard ‑kor­tit.

Vis­ma Pay ‑mak­su­pal­ve­lun yhteys­tie­dot

Vis­ma Pay­ments Oy (Y‑tunnus 2486559–4)

Säh­kö­pos­ti: helpdesk@vismapay.com

Puhe­lin: 09 315 42 037 (arki­sin klo 8–16)

Pos­tio­soi­te: Bra­hen­ka­tu 4, 53100 Lap­peen­ran­ta

Footer

Yhteys­tie­dot

Kati Tenhula

Oulainen

katinkivikatit@gmail.com

Puh: 040 833 9843

Käy­tän­nöt

Eväs­teet

Tie­to­suo­ja

Tilaus‑, toi­mi­tus- ja mak­sueh­dot

Some

Ins­ta­gram

Face­book